Fantasztikus ősz elé nézünk!

Közel 1 éve már, hogy a hazai csatornák éterét eme borzalmas reklámsorozat fertőzi. Ami pedig a legrosszabb az egészben, hogy mindez a hirdetés már a Magyarországon fogható Eurosport csatornára is befészkelte magát, így az ember nem csak valamifajta kereskedelmi szemét, hanem kedvenc sporteseménye megszakítása közben is idegrohamot kaphat. A történet a Boldogvölgy  nevű utópikus   kis faluban játszódik. A főhősnek az a baja, hogy nem túl gyors az internet, valamint nincs kábeltévéjük. : Úgy állítják be, hogy a gyors internet jelenti a boldogságnak a legmagasabb fokát, és anélkül nincs is értelme az egész életnek.  Továbbá baja van azzal, hogy a tv-n mindössze 7 csatorna fogható.  Gyakran járok Magyarszerdahelyre, amely ténylegesen nem a világ közepe, de még ott is lehet kábel tv-re előfizetni, mint ahogy feltételezem bármely kis faluban. Úgyhogy, ha Tódornak problémája van azzal, hogy mindössze 7 csatornával tudja kimosni az agyát, akkor hívjon fel  egy kábelszolgáltatót. De mivel ez egy cég hirdetése, így ez természetesen képtelenség, a UPC úgy állítja be magát, hogy " Figyelj te falusi, csak mi vagyunk, és senki más!"  Az állandóan problémázó srácnak még az is gondot jelent, hogy nincsenek jó csajok a városban. Bevallom őszintén semmi problémám a reklámfilmben szereplő két leányzóval, sőt nem is mondanám őket csúnyának. Vagy mit vár ez az állat, hogy minden faluban majd Heidi Klum és Eva Herzigova kaliberű nők fognak potyogni a fáról!?   Az utópikus hangvétel pedig már innen kezdődik. "A gyors net beindítja a  két öreglány lekvár bizniszét".Nem akarok általánosítani, de nem tudom elképzelni a 75 éves, falun nevelkedett mariska nénit, amint öregkorára Skype-on hirdeti a portékáját. Ez számomra legalább annyira nonszensz mint, a Nyomozó című filmben a Counter Strikkal játszó nagymama. A  nővéres szállal semmi bajom, maximum annyi, hogy akadnak ilyen lányok akik benyalták azt, hogy a szerelem a megváltással ér fel, és ezt akarni kell.    A reklám állítása, hogy a gólokat csak HD-ben érdemes nézni, mert nem érnek semmit, és különben is szerintem nem "Sávinak", hanem ""Csávinak" kellene ejteni a kiváló spanyol focista nevét.  A reklámfilm tanulsága pedig annyi, hogy a boldogságához nem kell más, mint gyors internet és HD tv.   Azt pedig, hogy utána még a földönkívülieket is jellegzetesen magyar elgondolás szerint ábrázolták, kihasználva egy borzalmas szóviccet, pedig inkább hagyjuk

Annyit tanácsolhatok, hogy ha valaki a Boldogvölgy kifejezést hallja inkább asszociáljon a mesére, mint ezekre a förmedvényekre. 

Címkék: REKLÁM