Vasárnapi trash TOP 10 7. rész

Be kell, hogy valljam rühellem a magyar reklámokat. többségük a nézőt próbálja lealacsonyítani a maga szintjére, hogy vásárolja meg azt a szart, amit árulnak. a reklámok legalja viszont az én szememben az, amikor egy külön zenét írnak a termékhez, hogy az el tudják passzolni. Nem éltem a boldog 70-es években, de ahogy a reklámokat nézegetem, ez már az akkori idők hozadéka. Értem én, hogy nem lehet licencelni egy reklámhoz az Autó egy szerpentinen című slágert, ahogy a pöttyös csinálta, vagy egy Morricone szerzeményt, ahogy tette azt az S modell.  de azért egy aslapelvárása nyugodtan lehet a fogyasztónak, hogy ne nézzék egy 5 éves hülye gyereknek.


A lista a teljesség igénye nélkül szubjektívan készült, valamint valószínűsíthetően nem az utolsó reklámokkal foglalkozó top ten Az 5. helyezettel kapcsolatban megjegyezném, hogy tudom, hogy ez egy egész generáció egyik kedvence, de a héliumos hangú emberektől én a falra mászom.

1. Dr Oetker: Paula  boci. 

2. Mizo: Mizo csodafarm

 

3. SPAR: S Budget

4. Munkaruházat

5. Véres hurka

 

6. Always: Ez a szabadság

7.  Kinder Maxi King

8. Jófogás

9. Grando

10. Márka

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Címkék: ZENE