BALATON szelet - Kirakod?! Teaser - Telefon

"Kirakod?" Ezzel a szlogennel hirdette meg új nyereményjátékát a Balaton szelet.  Alapjában nincs bajom a termékeikkel, sőt még a reklámjaikat is elfogadtam, ám most nálam bizony túllőttek a célon.
Ez a fajta agresszív marketingstratégia idáig nem igazán jellemezte a magyar reklámfilmeket, ám a "Kirakod?" nevű tematikával sikerült átlépni a határt.  Itt most nem csak arról van szó, hogy egy még el sem kezdődött nyereményjátékot promótálnak, hanem a megvalósítás az ami kiverte nálam a biztosítékot. Mint a közhely is mondja, a reklám az ember tudatalattijával kommunikál, abból a célból, hogy rásózzon valamit a fogyasztóra. A XXi,. századra eljutottunk oda, hogy a reklámnak nem, hogy a termék nevét, de még csak valamilyenfajta közlést sem kell átvinnie, elég csak rá fókuszálni, abban az 5-15 másodpercben.
A mobiltelefon módjára csengő Balaton szelet pont eklatáns példa erre. Felkelti a figyelmet, és elülteti azt a képzetet az emberben, hogy ő neki most pont a Balaton Bummra van szüksége, és bizony ezzel látványosan mossák is a fogékonyabb korosztály agyát. Valahogy olyan volt ez az egész reklám, mint a tábla amely figyelmeztet, hogy igyál egy kólát, csak jóval drasztikusabb kivitelezésben.

Címkék: REKLÁM