Bartos Cs István visszatérése

2013 augusztusában Bartos Cs István az internet egyik legextrémebb videobloggere, az ország tanyasi filozófusa bejelentett, hogy felhagy a videózással, mondván, ha még valami extrémet csinál, a pszichiátrián találja magát.
2010 januárjától követtem a magát „mesternek” nevező Bartos videóit, és bár nem sajátítottam el a bartosizmus tanait, (nem ettem meg a természetben talált dolgokat, nem ittam kommersz borokat, és nem szívtam műanyaggal illetve egyéb anyagokkal töltött cigarettát, mégis egy unikumnak tartottam őt. Unikum volt, ugyanis nyilvánosan mondott nemet a polgári létformára, úgy élt, ahogy neki tetszett, ezen felül pedig komplex gondolatokat fogalmazott meg a bennünket körülvevő világról, amelyek a sajátjai voltak. (Az évszázad elején még könyvei is megjelentek.) Egyfajta magyar Diogenész volt, aki oda ment ahova akart. Videói ugyan egy idő után kezdtek túlesni az emberi jó ízlés határán, de mégis érdemes volt követni őt a világhálón, mivel halhattuk mit is gondol a világról egy átlag magyar munkásember.


Tavaly aztán egy év után visszatért, nekem nem úgy tűnik, mintha hatással lenen rá a fenyegetettség, hiszen megbotránkoztatóbb, mint korábban. Sokan a szemére vetik, hogy ma már eszik „normális” élelmiszereket is, ám állítása szerint ezekre őt meghívták, illetve hát szerintem sem lehet sokáig az év 365 napjának 24 órájában tízesével szívni a műanyaggal töltött cigit, és inni a szeméttel töltött bort.
Bartos ugyanazt az életformát folytatja, csak egy picit szolidabb kiadásban.
Igazi problémám azzal van, akivé vált: A szalonkommunista nevelésben részesülő Bartos gyermekkora óta készül a harmadik világháborúra, mivel nagyapja ilyen szellemben oktatta. (Tudtommal az öreget is így nevelték.) Minden videójában elmondja, hogy készülnünk kell nekünk is, továbbá, hogy a világégés után majd ő lesz az ország vezetője. (Hozzátenném, azzal szerintem sok mindent elmondok, hogy Pol Pot a példaképe.) Korábban is mutatott nárcizmusra utaló jeleket, ám ma már túllépett egy bizonyos határon, nemcsak, hogy magát a jövő nemzetvezetőjének képzeli, de önimádata már abban is testet öltőt, hogy minden szót csak a CS  (Középső neve Csaba.)betűvel hajlandó kimondani. Ezt sem tartom problémának, mivel mindnek azt mondhat, amit akar, világuralmi terveire pedig annyi esélyt látok, mint Geronazzo Mária Nobel díjára.
Az igazi problémát az jelenti, hogy elkezdte nézni a Világpanoráma című műsort, amelynek teljesen a hatása alá került, és az ott elhangzott állításokat mantrázza. Csak még Szaniszló Ferenc ezeket a morbid összeesküvés elméleteket saját kútfőjéből gyűjti, és folyamatosan beszélve közli, addig Bartos mindezeket négy sör, és hat cigaretta keretében töredezve hangoztatja.
Eltűnt a komplex gondolkodó tanyasi filozófus, és a helyét egy háttérhatalommal ijesztgető, zsidózó széljobber foglalta el. Kár érte.

Címkék: EGYÉB