Vasárnapi trash TOP 10 9. rész

A Fásy mulatóra majd a későbbi Zeneexpresszre  ugyanaz áll, mint a néhai Budapest tv-re, azaz kevesebb lenne nélküle az internet. De van egy apró különbség, míg a BPTV műsorait csak a fővárosiak élvezhették, addig Ádám bácsi műsorai egy országos adón döntöttek rekordokat. . A házigazda, Sláger Tibó és Bunyós Pityu  nevével fémjelzett műsor, több mint 10 évig futott az ATV-n rengeteg gyöngyszemmel ellátva a trash rajongóit. Ugyan a műsor országos sugárzása néhány éve megszűnt, de a haknifelvételek garmadájával találkozhatunk a neten, és ezekből is gyűjtöttem ki párat. Igyekeztem úgy összeszedni a listát, hogy minden előadótól, csak egyetlen dal kerüljön be a tízbe.  Eddig két dal prezentáltam vasárnaponként  a műsorból, ezek természetesen most kimaradnak, valamint biztos vagyok benne, hogy nem utoljára készült Top10 Fásy Ádám mulatójából.  Ha valakit megbántottam volna a listával, attól elnézést kérek!

1. ismeretlen előadó:Can’t Get You out of My Head

2. Fásy Zsüliett: Egyszer véget ér

3. Fásy Ádám: Gyöngéden ölelj át és ringass szerelem

4. Lisztes Sanyi: Hosszú fekete haj

5. Sláger Tibó: Kék a szeme

6.Tajtiboy. Gyere hát a szabadba

7.Babai János: Ne szégyelld !

8. Bagdi Erzsi: Sűrűn szakadt eső

9. Bunyós Pityu. Megamix

10. Stark Feri: Bocsássa meg nekem a világ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Címkék: ZENE