A legrosszabb reklámok: Media Markt, avagy hülye vagy paraszt, ha nem nálunk szórod a pénzed!
A reklám alapja, hogy egy életérzést kíván a fogyasztójának átadni, mintha astól a terméktől, gyökeres változás állna be annak életében. A sivár életre mintegy megváltásként hatott az adott termékcikk, és azóta kinyíltak a virágok, és egyéb marhaságok. mi van azonban ekkor, ha a reklámozó úgy akar el életérzést eladni ergó magát népszerűsíteni, hogy nem ad el életérzést. Azt hiszem erre tökéletes példa a "Mert hülye azért nem vagyok!" szlogen, de még inkább ez a szlogen! Mit vártak, hogy az átlag fogyasztó majd a következőt mondja: "Asszony, mi nem vagyunk hülyék, megyünk a Media Marktba". Ilyen lekicsinylő sőt lealjasító reklámmal még sohasem találkoztam. Mi a francot gondoltak, az emberek majd özönleni fognak hozzájuk, hogy ünnepeljék az áruház 10. születésnapját, vagy egyszerűen a fenti mentalitás szerint képzelték el a fogyasztókat? Vagy, hogy az ember majd táncra perdül, mert egy ezressel kevesebbért tudta megvenni azt a nyomorult DVD lejátszót? Ha a marketingnek van sötét oldala akkor ez az. Szerencsére az óriási közfelháborodás miatt az ilyenfajta hirdetéseket heteken belül beszüntették.